De autoreis

29 juli 2019 - Sätila, Zweden

Wij stappen rond 09:00 uur in de auto. Kiki heeft een fles gehad en het is tijd om te gaan. Wij kunnen een paar uurtjes door rijden, Kiki slaapt en de eerste stop is net over de grens bij Duitsland. Kiki een fles en papa en mama een broodje. Na een halfuurtje stappen wij weer in de auto. Wij rijden weer lekker door tot de volgende stap. Zelfde verhaal, Kiki een fles en even spelen en dan gaan wij weer. Het lukt om door te rijden tot Flensburg. Kiki is het daar niet helemaal mee eens maar met wat afleiding komen wij aan bij het hotel. Een fles, een hamburger, nog wat boodschappen en slapen maar. Wij kunnen een goede nacht maken met zijn drieën.

De volgende dag rijden we door naar Zweden - Hollviken. Daar is een openlucht museum en een leuke stop voordat wij richting Varberg gaan. Het museum valt een beetje tegen dus na een uurtje stappen wij de auto weer in. Op zoek naar een slaapplek. Dit is helaas een flinke zoektocht, alles is al volgeboekt en met een kleine Kiki er bij is dat toch iets minder ontspannen.

Uit eindelijk komen wij bij een klein boetiekhotel aan. Ze hebben nog een kamer en zitten in de buurt van een heel leuk garden concept. Johnssons Gård, wij hebben hier heerlijk gegeten en de volgende ochtend bij de lokale bakker ontbeten. Daarna zijn wij doorgereden naar Varberg voor een wandeling, kopje koffie en wat winkels. Toen was het echt tijd om richting de airbnb te gaan. Een uurtje later, flessen stop komen wij aan in Sätila. Een wit Pippi Langkous huis, midden in de natuur. De spullen worden uitgeladen, er word gedoucht en gegeten. Daarna maken wij met zijn drieën een heerlijke wandeling na het meer. Wij koken een pasta maaltijd en eten die heerlijk midden tussen het groen op. Dan is het bedtijd voor de kleine meid en genieten papa en mama van een biertje en een spelletje.

De vakantie is begonnen!!

1. Jetty:
    29 juli 2019
    Veel plezier geniet met z,n drieën
  2. Monique:
    30 juli 2019
    Leuk zeg om jullie zo vanaf het thuisfront te kunnen volgen. Klinkt tot nu toe super. Lekker genieten met zijn drietjes.
  3. Brenda (KraamSpecialist):
    30 juli 2019
    Wow! Is het een beetje te doen voor Kiki in de auto? Veel plezier samen.
  4. Hans Postma:
    30 juli 2019
    Leuk om jullie te volgen! Veel plezier en kusjes voor Kiki