Zweden en Noorwegen

21 juli 2017 - Landsmeer, Nederland

Zo. Daar gaan we dan op naar weer een nieuwe mooie reis vol avontuur. Dit jaar is het Scandinavië geworden. Zo'n 8 maanden geleden kwamen de ouders van Jim met een prachtige uitnodiging om voor hun 40 jarig jubileum te gaan kanoen met het gezin. Daar zeiden wij reis avonturiers geen nee tegen. Dus zo begon onze reis brein weer met het smeden van plannen .

We zijn zo'n 3,5 week onderweg waarvan wij 8 dagen met de familie op pad gaan. Back to the natuur. 6 dagen kanoen en wild kamperen langs de kola rivier. Ananda haar doel: het vangen van een vis. Daarna vertrekken wij met zijn 4e naar Stockholm om na een paar dagen van de stad te genieten, op weg te gaan naar Noorwegen. Vanuit daar zullen wij samen de reis vervolgen. We zullen daar negen dagen gaan kamperen op verschillende plekken in Noorwegen om daarna vanuit Bergen met de mooiste trein reis uit Europa naar Oslo te vertrekken. Na te hebben genoten van Oslo zullen wij weer richting Amsterdam vliegen om dan nog even thuis na te genieten van dit avontuur.

Op naar weer mooie reis verhalen!

1. Jetty:
    22 juli 2017
    Noorwegen was voor ons die de halve wereld al gezien hebben een absoluut hoogte punt een prachtig mooi rustig land . Veel reis plezier lfsJetty
  2. Olga Muijs:
    22 juli 2017