I LOVE YOU AUSTRALIA!

26 juli 2014 - Cairns, Australië

Donderdag 24 juli hebben wij helemaal niks gedaan. Wij zijn beide kapot en vinden het tijd om naar huis te gaan. In de middag ben ik nog even naar de stad gegaan om mijzelf lekker te verwennen met een mani/pedi. Ik wilde geld pinnen maar dat lukte niet dus moest ik weer met de. Uw terug naar het appartement om geld te halen. Een uur verder kon ik eindelijk ontspannen. Tijmen en ik hebben heerlijk Thais gegeten en zijn daarna weer gaan slapen.

Ik werd vrijdag 25 juli rustig wakker maar naarmate de tijd verder ging werd in zenuwachtiger. Om 13:00 werd ik opgehaald om de bungee sprong te maken. Wij werden opgehaald met het busje en moesten ons inschrijven. Daarna moest ik nog 192 treden op om boven op de brug aan te komen. Ik stond samen met twee meiden, maar die gingen een tandemsprong maken dus ik mocht eerst. OH MY GOD, was het enige wat ik kon denken. Daar stond ik dan, elastiek aan mijn voeten.... 5,4,3,2,1 en ik wilde heel galant springen maar dat zag op de film iets anders uit. Ik heb gegild voor mijn leven, maar wat heerlijk! Het rare is dat je op een moment een black-out krijgt. En daarna gil je gewoon verder... Wat een ervaring, adrenaline, avontuur, geweldig! S'avonds hebben wij om de hoek bij een steakhouse heerlijk gegeten.

Nu is het zaterdag 26 juli, 12:30 en over drie uur vliegen wij naar Melbourne, om daar op het vliegtuig naar Dubai te stappen. Na iets meer dan 4200 km met de camper en een levenservaring rijker, is het tijd om naar huis te gaan! Australië I will come back!!

1. Jetty:
    26 juli 2014
    Goede reis terug.Wat een kanjer ben je die film is een belangrijk dokument .liefs Ron en Jetty
  2. Olga Muijs:
    26 juli 2014
    Goede reis, geniet van mama's frikadelpang en alle je lekker verwennen bij thuiskomst. Volgens mij niet een maar in levenslessen wijzer. Tot gauw XLX de muijsjes