Wat een reis, voor mijn droomreis...

25 juni 2014 - Sydney, Australië

Daar gingen wij dan, 13:00 Schiphol. Bagage weg, inchecken, koffie met de ouders en tranen bij het afscheid maar het is het waard. Na hevig veel zwaaien bij de douane, liepen Tijmen en ik de shoppinghal in. Om half 4 begon ons eerste vlieg deel, die zes uurtjes zouden wij wel overbruggen. Die zes uurtjes hebben wij ons prima vermaakt. Warme handdoekjes bij binnenkomst, eten en drinken genoeg en films, films, films. Om 23:50 landen wij in Dubai. Hier moesten wij tien uur overbruggen, wij dachten hoteltje maar toen wij op dat vliegveld aankwamen, waren wij eerst een uur bezig om de juiste hal te zoeken en jawel met een trein naar de andere vertrekhal te gaan. Daarna kwamen wij in een shoppinghal terecht, idioot groot. Na vele rondjes gelopen, ben ik op de grond gaan slapen. Dit werkte niet echt, dus maar weer wat eten, rondje lopen en uit eindelijk heerlijk op een stoel in slaap gevallen. Om 10:15 konden wij verder richting Sydney, een vlucht van dertien uur. Deze hebben wij ook overleefd :-). Om half zeven landen wij op Sydney AirPort en zijn wij met de trein richting ons guesthouse gegaan. In de trein gebeurde het mooiste, ik keek naar buiten en zag Sydney Opera House. Met mijn handen tegen het raam, maakte ik giechelend van een geluk een sprongetje. Mijn droomreis was begonnen :-)

1. Hans Postma:
    25 juni 2014
    mooi dat de reis goed verlopen is. even uitrusten en dan heerlijk gaan genieten!
    papa
  2. Brigitte:
    25 juni 2014
    En nu.. . Genieten , genieten en nog meer genieten!
  3. Jetty:
    25 juni 2014
    We hebben nog geprobeerd te skypen om jullie goede reies te wensen ,de reis is voorbij,dat is goed gegaan. We wensen jullie heel veel nieuwe indrukken en een fantastische tijd toe
    Liefs Jetty en ron
  4. Cin:
    Have fun toppertjes!!
  5. Linda:
    Lieve vrienden,

Fijn dat de reis goed is verlopen. En oh wat kan je heerlijk schrijven. Ik beleef het nu al helemaal mee. Heel veel plezier gewenst en onwijs veel mooie indrukken. Geniet ervan!
  6. Katrijn:
    25 juni 2014
    Heeeeeel veel plezier down under!!!
  7. Jeannette:
    25 juni 2014
    Have fun!! Ik ga met veel plezier je reisverslagen lezen. Kus ook van Bert.
  8. Angenita:
    25 juni 2014
    Lieverds ben blij dat jullie er zijn. Na het lezen heb ik weer een traantje gelaten ben zo trots en blij dat je droom uitkomt.
    Hele dikke kus en ik blijf jullie volgen.
  9. Olga Muijs:
    26 juni 2014
    Goedemorgen (voor ons dan, ik moet nog even naar het verschil kijken, maar het is vast avond) wereldreizigers,

Heerlijk om jullie te volgen, ben benieuwd naar jullie avonturen.

De eerste stappen zijn gezet, reis en de Sydney Opera.
    Veel plezier en tot het volgende avontuur.
    XLX de Muijsjes