Floridaroadtrip - Palm Beach

2 augustus 2018 - Winter Garden, Florida, Verenigde Staten

Na het honkbalfeest moest er nog een uurtje gereden worden om bij onze airbnb aan te komen. Midden in de nacht kwamen wij op een prachtige plek aan het water. Snel naar bed en morgen genieten van het strand...

Of althans dat was ons idee. Dit viel letterlijk het water want het kwam met stortregen naar beneden. Jim draaide zich nog een keer om en Ananda ging even een praatje maken met de mensen bij wie wij sliepen. Na een ontbijtje hadden wij maar besloten om wat te gaan winkelen bij Target. Die hadden wij namelijk nog niet gehad en hopend dat het in middag mooier weer zou worden. Dus zo geschieden het. En wat wilde tegen over de target zat ook nog een outlet. Nog meer shoppen...

Na een shopsessie, werd er lunch gehaald en kwam de zon langzaam te voor schijn. Op naar het strand. Was ondertussen al eind van de middag maar er werd een handdoek neergelegd en genoten van de zee en een broodje. Na dit terug naar de airbnb, misschien was de bioscoop een goed idee... Er werd een route gereden langs kastelen en rijkelui huizen. We hebben met onze monden op verbaasd zitten kijken naar deze huizen.

Douchen, aankleden en naar West Palmbeach. Daar werd er heerlijk gegeten bij the cheesecakefactory.. Klinkt heel ongezond maar sinds tijden groente, verse vis en een overheerlijke salade. Afgesloten met een lekkere punt chocolade cheesecake. Naar bed en morgen maar genieten van het strand.

Op naar Jupiter beach, er is denk een uur op het strand gezeten voordat het weer keihard begon te regen. Na wat discussie werd er besloten om Lake Worth gedag te zeggen en een dag eerder naar Orlando te gaan. Gelukkig konden wij eerder terecht bij onze airbnb waardoor de keuze helemaal snel gemaakt was.

Helaas waren onze stranddagen letterlijk verzopen. West Palm beach is absoluut een fijne plek om te zijn, alleen deze dagen voor ons helaas niet... Op naar Orlando, disney en hopelijk zonneschijn.