Opluchting!

17 juli 2016 - Schiphol, Nederland

Na dat wij ons maanden hebben verheugd op onze Amerika reis, werd dat op een vrijdagavond toch een hoop stress. Omdat wij tickets hadden geboekt met Turkish Airlines en via Instanbul vlogen, was het nieuws van vrijdagavond toch schrikken.

Een avond/nacht voor de televisie en gelukkig toch een goede nachtrust want onze vlucht was nog niet geannuleerd. De volgende ochtend wakker worden met het bericht dat het vliegveld open was gaf de mens moed maar fijn vonden wij het niet. Toch braaf verder met inpakken en opruimen, tot het bericht dat onze vlucht was geannuleerd. Ok, adem, wat gingen we doen. Om 11:00 ging het reisbureau open en we werden een uur later terug gebeld met wat voor ons de mogelijkheden waren. Zelfde reis maar een dag later of alles omboeken. De keuze was uit eindelijk snel gemaakt en we hebben onze tickets omgeboekt, geen Turkije meer, geen Instanbul meer, geen stress, we konden ontspannen, vakantie.

En nu? Nu zitten wij op het vliegveld, te wachten om te boarden richting Portland, om dan verder te vliegen naar Los Angeles. JippieJeej, vakantie en weer een mooie reis in het verschiet. Duizendmaal dank aan Ella van Kilroy, wat een topper!

Tot snel lieve allemaal...

XXX Jim en Ananda

1. Kim:
    17 juli 2016
    Goede reis, en heel veel plezier, liefs Kim
  2. Jeannette:
    Fijne reis Ananda!
  3. Jetty:
    17 juli 2016
    Spannend was het wel!! Geniet van de reis samen lfs ron en jetty
  4. Linda:
    17 juli 2016
    Heel veel plezier en een goede reis gewenst
  5. Joan:
    Gelukkig!! Have fun!
  6. Hans Postma:
    17 juli 2016
    Lieverds ben ook blij dat jullie niet meer via Istanbul vliegen heel veel plezier liefs papa en mama xxxx
  7. Hans Postma:
    17 juli 2016
    En nog bedankt voor het heerlijke Kado xxxx